هايما S7 توربو كه در بازارهاي جهاني با نام هايما NEW S7 عرضه ميشود نمونهاي فيسليفت از نسخه فعلي اين مدل به شمار ميآيد و براي نخستين بار، در ماه فوريه سال 2015 ميلادي در بازار چين پا به عرصه وجود نهاد. در قياس با نسخه فعلي، هايما S7 توربو از چراغهاي كاملاً نويني سود ميبرد، چراغهايي كه نواري از LED را در دل خود جاي دادهاند. از طرفي جلوپنجره اين خودرو نيز كاملاً تغيير كرده و يكسري از نوارهاي كرومي عمودي را در دل خود جاي داده است، نوارهايي كه حالتي آبشارگون به خود گرفتهاند و چهره گيرايي را به ناحيه جلو هديه دادهاند. سپر جلو نيز قالب جديدي به خود گرفته و پيرامون مه شكنها را هم يك هوزينگ كرومي احاطه نموده است. در نيمرخ، رينگها چرخها به تمامي دستخوش تغيير شده و باربند سقفي نيز متحول گرديده است. در قسمت عقب هم سپر و ديفيوزر مربوطه كاملاً تعويض و فرم مدرنتري را به خود گرفتهاند و خروجي اگزوزها نيز فرم مستطيلي شكل را پذيرا شدهاند. تمامي اين موارد در كنار يكديگر چهره اسپرت و با صلابتي را براي نومولود شرقي به ارمغان آورده است، چهرهاي كه تااندازهاي آدمي را به ياد همتايان ژاپني آن مياندازد. هايما S7 توربو در بازارهاي جهاني با رنگهاي جديد و متنوعي عرضه ميشود كه ازجمله ميتوان به سفيد الماسي، قهوه طلايي، مشكي سير، ارغواني و…اشاره داشت. به اميد آنكه چنين تنوع رنگي در نسخههاي مونتاژ داخل نيز شاهد باشيم.
اما مهمترين تغيير در بخش فني اين خودرو رخ داده است، جايي كه پيشرانه 2 ليتري تنفس طبيعي 148 اسبي و 180 نيوتن متري نسخه فعلي، موضع خود را به يك پيشرانه 1.8 ليتري توربو 188 اسب بخاري با گشتاور 230 نيوتن متر تفويض نموده است. منبع پيشرانه 1.8 ليتري توربو از كمپاني ميتسوبيشي ژاپن است و بنا به ادعاي وبسايت شركت هايما، پيشرانه مذكور 10 ميليون كيلومتر تست جادهاي واقعي را براي تست كارايي و دوام از سر گذرانده و 40 ماه نيز صرف تحقيق و توسعه آن شده است. به لحاظ سيستم انتقال قدرت، اين خودرو از يك گيربكس 5 سرعته اتوماتيك بهره ميبرد كه قابليت تعويض بهصورت دستي را نيز داراست، اين گيربكس اساساً ساخت كشور كره جنوبي است.